img

Aż 200 pokoi w DoubleTree by Hilton we Wrocławiu

Fot. www.freedigitalphotos.net

Z początkiem września 2013 r. rozpoczęła się realizacja projektu OVO Wrocław, w dużej mierze za sprawą pozyskania pełnego finansowania. W ramach inwestycji powstanie hotel działający pod marką DoubleTree by Hilton, powierzchnia handlowa, biura oraz wewnętrzny ogród. Budowa multifunkcjonalnego obiektu potrwa 24 miesiące.

Spis treści

    Nowy obiekt oferował będzie swoim gościom aż 200 pokoi oraz komfortowe i przestronne apartamenty. Budowa kompleksu ma potrwać dwa lata, a całkowity koszt inwestycji wyniesie około 260 milionów złotych.Autorzy projektu OVO Wrocław, Asaf Gottesman i Ami Szmelcman (pracownia Gottesman-Szmelcman Architecture), specjalizują się w projektach innowacyjnych i idealnie wpisanych w wybrane dla nich otoczenie. Multifunkcjonalne OVO stanie się wkrótce nowym sercem miasta. Budynek ma 9 kondygnacji i 200 luksusowych pokoi hotelowych. Nie brakuje również zaplecza konferencyjnego i sali balowej, a także 140 apartamentów na trzech poziomach części mieszkalnej, powierzchni handlowej i biurowej.Projekt zakłada płynne połączenie wielu sfer hotelu, tak, aby ich użytkownikom zapewnić maksimum komfortu z korzystania z poszczególnych funkcjonalności, jak i przestronnych części wspólnych budynku. Wewnętrzny dziedziniec pomieści ponad 2,5 tysiąca metrów kwadratowych zieleni. OVO to nowoczesna wizja miejskiego życia, odzwierciedlająca dynamiczną naturę miasta. Podstawowym założeniem inwestorów było stworzenie wyjątkowego otoczenia, które służyło będzie gościom za miejsce spotkań i wymiany pomysłów. Tak właśnie zrodziła się idea tego projektu. Miał on łączyć tradycję z nowoczesnością, a biznes z kulturą. Najważniejszą część OVO stanowi pięciogwiazdkowy hotel, zarządzany przez grupę Hilton. DoubleTree by Hilton to najlepiej pojęty luksus, daleki od przytłaczającej atmosfery ekskluzywnego miejsca dostępnego jedynie nielicznym. Filozofia DoubleTree opiera się na zapewnieniu gościom komfortu w przyjaznej, domowej atmosferze. Wrocławski DoubleTree by Hilton pomieści 200 eleganckich pokoi oraz rozległe zaplecze konferencyjne z przepiękną, sięgającą sześciu metrów wysokości salą balową.Co ciekawe, projekt miał zostać uruchomiony już kilka lat temu, jednak ówczesna sytuacja na rynku nieruchomości nie pozwoliła inwestorom na zrealizowanie go z zachowaniem takich standardów, jakich wymaga inwestycja tego typu. Inwestorzy musieli szukać alternatywnych źródeł finansowania aby zrealizować swój projekt. Autorzy OVO nie zamierzali iść na żadne kompromisy zarówno w kwestii skali przedsięwzięcia, jak i jego jakości, stąd też decyzja o odłożeniu realizacji aż do czasu, kiedy warunki makroekonomiczne nieco się poprawią. W przeciągu ostatnich lat w koncepcji OVO wprowadzono pewne zmiany, co w rezultacie zaowocowało wizją bardziej efektownego, dopracowanego i bogatszego pod względem funkcjonalności budynku. Można pokusić się o stwierdzenie, że twórcy tego obiektu, przez lata wnikliwie analizując oczekiwania wrocławian, opracowali projekt w pełni spełniający ich wymagania. Ciekawostką jest fakt, iż fasada budynku wykończona zostanie Corianem, bądź też jego ekwiwalentem. Wynaleziony w roku 1967 roku przez firmę DuPont, Corian, zdobył uznanie wśród najbardziej cenionych architektów i designerów z całego świata. Dzięki swoim właściwościom elewacja wykonana w tej technologii będzie odporna na wszelkiego rodzaju zabrudzenia, całkowicie obojętna chemicznie, a także przyjazna środowisku naturalnemu. Dzięki możliwości zastosowania tej technologii, możliwa do zrealizowania jest niemal każda, nawet najbardziej niekonwencjonalna, artystyczna wizja. -Fasada OVO Wrocław jest odzwierciedleniem współczesnej technologii i finezji - mówi Piotr Bury z biura projektowego JSK Architekci, partnera strategicznego projektu.Wraz z początkiem września 2013 roku realizacja projektu OVO Wrocław stała się faktem. Inwestor zadbał o rewitalizację placu. Razem ze startem inwestycji, rusza również strona internetowa www.ovowroclaw.com, na której znaleźć można dokładny opis projektu, a także kanały komunikacji w postaci bloga i profilu w serwisie Facebook.com. We wrześniu ruszyła także sprzedaż apartamentów w nowym budynku. Całkowity koszt inwestycji wyniesie 260 milionów złotych.
    Data publikacji: 04.10.2013

    Najnowsze newsy branżowe - dolnośląskie

    Nasi partnerzy

    Hotel Gołebiewski
    Copernicus Toruń
    BCC Events Pałac Lubomirskich
    ArtHotel Stalowa52
    Qubus Hotel Wrocław
    img
    EB_logo
    Everitum_logo
    Media_Solutions_Group_logo
    Wykładnia.pl logo
    Agencja Mpower
    Elite Music dostawca usług eventowych
    JC tłumaczenia logo
    Wykładnia.pl logo
    Back to Top