Hotel Patio

ul. Kiełbaśnicza 24, 50-110 Wrocław(dolnośląskie)

tel. 71 375 04 00

hotel@hotelpatio.pl, recepcja@hotelpatio.pl

Miejsca noclegowe 78 miejsc noclegowych
architektura zabytkowaarchitektura zabytkowa
zaplecze gastronomicznezaplecze gastronomiczne
parkingparking
organizacja programu rozrywkowo - artystycznegoorganizacja programu rozrywkowo - artystycznego
rzutnik slajdówrzutnik slajdów
projektor komputerowyprojektor komputerowy
ekranekran
flipchartflipchart
dostęp do internetudostęp do internetu
hotspothotspot

Rezerwacja sali konferencyjnej:

e-mail: business@hotelpatio.pl telefon: 71 37 50 453
Nr Nazwa sali Powierzchnia Możliwość ustawienia stolow
1 Cracovia (Pokaż) 65
60
24
24
2 Vratislavia (Pokaż) 63
60
22
26
3 Sala Patio (Pokaż) 17
10

Informacje

Hotel Patio usytuowany w Centrum Wrocławia, nieopodal rynku, oferuje możliwość zorganizowania konferencji czy wydarzeń biznesowych w komfortowych warunkach i wyjątkowych wnętrzach. Piękna XIX wieczna architektura łaczy się z nowoczesnością.

Obiekt dysponuje 50 klimatyzowanymi pokojami jedno- i dwuosobowymi en suite z pełnym węzłem sanitarnym. Dostępne są również apartamenty. Na gości czekają wydzielone miejsca do pracy, tv, telefon, Internet Wi-Fi oraz ręczniki.

Restauracja Patio, mieszcząca się na parterze, od 20 lat serwuje dania kuchni polskiej oraz europejskiej, na bazie składników najwyższej jakości. Oferowane jest również menu sezonowe, zmieniające się wraz z rytmem pór roku oraz dania bezglutenowe.

Centrum konferencyjne składa się z 3 sal, wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt audio-wizualny, niezbędny do przeprowadzenia wydarzeń biznesowych. Oferowane sale mogą pomieścić od 5 do 60 osób. Gościom biznesowym, ceniącym spokój i skupienie na pracy, proponujemy pokoje przystosowane do pracy. Strefa biznesu, usytuowana na parterze, wyposażona jest w stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu oraz wielofunkcyjnym urządzeniem drukującym. Do dyspozycji pozostaje również kserokopiarka, skaner oraz projektor multimedialny.

Oferta konferencyjna obejmuje:
  • wynajem jednej z sal dostosowanych do liczby uczestników
  • catering w czasie konferencji
  • Business Lunch w przerwie
  • organizację stanowiska rejestracyjnego
  • oznakowanie organizacyjne sal
  • kompleksowe wyposażenie sal
  • usługi drukowania i kopiowania
  • wsparcie techniczne dla organizatorów
  • parking dla organizatorów
  • specjalne ceny na usługi noclegowe

 

Nasi partnerzy